Varför i hela friden börjar jag blogga?

Tanken har funnits där länge, det hade varit ganska roligt. Jag läser runt bl.a. bloggarna, och inser till min fasa att det bara är massa chicks som bloggar. Blondinbella, Kenza m.fl. Absolut inget fel på dem, men alldeles för lite killar. Jag är inte alls typen som bloggar, inte ens killen som skriver, MEN, jag är killen som tycker och som aldrig kan keep my mouth shut! Nu har jag iaf ett forum där jag kan skriva av mig lite...

Kommer knappast skriva varje dag, kommer knappast lägga upp bilder på alla min inköp... och kommer knappast lämna ut hela mitt liv här... Det som finns att säga om mig är att jag är en svensk kille som sedan ett tag tillbaka bor utomlands av olika skäl. Jag är ung och alltid på gott humör. Stor aptit för resor, bilar, damer och musik! 

Hittar någon en bra blogg av en kille, please let me know. Här ska samlas.

Nä fan... tillbaka till Facebook, MSN och annat livsnödvändigt!

Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0