Uppsats m.m.

Det visade sig visst att en av mina seminars var inställd samtidigt som den andra inte hade något mer arbetskrävande att göra, vilket lämande mycket tid över för min uppsats. Den går sakta men säkert frammåt. Om en månad ska den vara klar innan jag åker hem för att fira jul i Sverige. Så svårt att inte skriva på svenska när det gäller såna här mer seriösa texter. Men men, det har ju gått förr, så det lär väl gå igen!

Valet gick som man trodde, nu blir det Obama för hela slanten. Enligt SVT's webbtest så håller jag tydligen på Obama, så antar att det var bra. Finns lite planer på ett par månader i New York för min del i sommar, då kanske man får uppleva det på närmare håll.

Firade dagen genom att gå till affären och köpa godis och andra onyttigheter i mängder... 300 SEK fattigare, 3 kg tyngre!

Och just det.... jag fick helt plötsligt och random ligga idag, det var nice!

Nu ska jag för en gångs skull lägga mig före kl 1!

Sweet dreams, don't let the bedbugs bite!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Kanske det. Jäkligt mystiskt i alla fall!

2008-11-06 @ 01:22:17
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0