Tjejer i det här landet

Ja, nyss hemkommen efter en kväll med ryskt tema. Vodka och house-musik i mängder! Har konsumerat båda rätt friskt, så detta blir väl därefter. Tänkte skriva om det här med tjejer... har två "case" här. Sjukt förvirrande.

Häromdagen var vi ett stort gäng ute. Jag och en av mina franska vänner står mitt på golvet och dansar, och vi är båda helt klart rätt långt ifrån fula. Bredvid oss dansar två tjejer. Tjej nr 1 hittar en kille vilket får till följd att tjejer nr 2 blir ensam och ser lite ledsen, lost, förvirrad ensam. Hon var inte så snygg, så vi hade inget intresse i henne, men tyckte ändå synd om henne. Vi går fram till henne och visar att hon kan dansa med oss istället för att stå själv. Reaktionen blir att hon tittar på oss som om vi vorde de största idioterna på stället och säger "NO!", och bara går där ifrån. Där fick man för att man försöker vara en vänlig gentleman... Tror ni tjejer verkligen att man kommer någonstans med den attityden? För helvete... ta chansen och dansa med killarna, prata med folk, lär känna folk... ni missar så mycket. Att sen en del tjejer av den här typen har mage att beklaga sig över att de aldrig hittar någon är ju bara tragiskt...

Tjej nr två är en tjej jag umgås rätt mycket med. Vi pratar varje dag, lunchar osv. Jag gillar väl inte henne mer seriöst och så, men man är ju ändå lite nyfiken. Under dagen så ber hon mig sova hos henne... men nu när ga träffar henne ute ikväll så har hon helt ändrat inställning, nu helt plötsligt så är det inte moraliskt rätt... Alltid lika kul att bli förvirrad... Kan inte folk vara mer tydliga, bestämda och rättfram. Forward Frank. Skit i vad alla tycker.... och om du ändå bryr dig så mycket, håll det hemligt. Kan lova att killen i 9 fall av 10 inte har något emot att hålla det hemligt...

Nu är kl 2:20 AM här och det är dags att hoppa i säng. A demain!

FF 

Kommentarer
Postat av: Malin

Trevlig blogg du har. Min slutledningsförmåga säger mig att du befinner dig i Frankrike? Det är toppen, har själv bott där i flera omgånger, nu senast på Korsika och innan dess i Paris. Fortsätt blogga! :)

2008-11-03 @ 15:24:51
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0