Pluggat klart för dagen

Då var man precis klar med dagens plugg. Det tar fanimig aldrig slut. Har egentligen hur mycket som helst att göra, men nu sätter jag stopp för idag. Tjänar jag inte bra med pengar efter detta så blir jag galen! Nu får kl bli 3 snart så man kan gå på sitt seminarie och sen gå hem och fila vidare på sitt CV. Här ska fixas internships!



Tur att det finns de som har det värre...

En dag kvar till valet i USA idag. Jag vet inte riktgit vem av dem som skulle fått min röst faktiskt, för första gången i ett amerikanskt val är jag kluven! Vågar ju dock påstå att jag tror att Obama tar hem det. Här i Sverige börjar det också bli intressant. Oppositionen rasar och Sahlin tar på sig skulden.... med rätta! Mona Sahlin är ju faktiskt regeringens främsta vapen för att behålla makten i nästa val, vilket jag faktiskt tror att de kommer göra.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0